Na podstawie art. 39 ust. 6a Ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z dnia 2007r. Nr 19 poz. 115 ze zmianami) informuje, że przygotowane są niżej wymienione zadania inwestycyjne:
- przebudowa ul. Brzozowej w Kobylnicy, - przebudowa ul. Krańcowej w Gruszczynie, - przebudowa ulicy Krawieckiej w Swarzędzu, - przebudowa ul. Mechowskiej i Katarzyńskiej w Gruszczynie, - budowa ul. Polskiej w Zalasewie.
Całą treść znajdą Państwo TUTAJ.
Informację Wielkopolskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w sprawie obowiązku zgłoszenia padłego przeżuwacza do Powiatowego Lekarza Weterynarii przez właściciela zwierzęcia podajemy TUTAJ.
Przedstawiamy Państwu informację Powiatowego Lekarza Weterynarii w Poznaniu dotyczącą wystawiania świadectw zdrowia dla zwierząt. Treść tej wiadomości znajdą Państwo tutaj.
Formularze wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego wydawane są w punkcie informacyjnym Urzędu Miasta i Gminy Swarzędz.
Wymagane dokumenty: -
Dokument potwierdzający prawo do zajmowanego lokalu -
Aktualne dochody brutto z trzech ostatnich miesięcy kalendarzowych poprzedzających datę założenia wniosku wszystkich osób wspólnie prowadzących gospodarstwo domowe. -
Dochody brutto z ostatnich trzech miesięcy umniejszony o koszty uzyskania przychodu oraz składki na ubezpieczenie rentowe, emerytalne i chorobowe. Należy również wykazać: -
dodatek pielęgnacyjny -
zasiłki rodzinne i inne dodatki do zasiłku rodzinnego -
zasiłki wychowawcze -
alimenty -
zaświadczenie ze szkół oraz uczelni wyższych o pobieraniu lub nie stypendium -
zaświadczenie z tytułu odbywania praktycznej nauki zawodu i o uzyskiwanym z tego tytułu wynagrodzeniu -
emerytury lub renty (decyzje ZUS-u oryginał + kserokopia) -
w przypadku braku zatrudnienia – zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu, ul. Czarneckiego (o otrzymywanym zasiłku bezrobotnym lub w przypadku jego braku o wysokości odprowadzonej składki na ubezpieczenia) -
w przypadku osób odbywających zasadniczą służbę wojskową – zaświadczenie o wysokości otrzymywanego żołdu -
osoby aresztowane – zaświadczenie z aresztu śledczego -
osoby odbywające karę pozbawienia wolności – zaświadczenie z zakładu karnego -
W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej należy przedłożyć zaświadczenie z odpowiedniego Urzędu Skarbowego o uzyskiwanych dochodach: przychód – koszty uzyskania przychodu (z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz o formie opodatkowania, np. karta podatkowa, księga przychodów i rozchodów, zryczałtowany podatek dochodowy). -
Zaświadczenie o wielkości powierzchni użytkowej właściciela domu jednorodzinnego ubiegającego się o dodatek mieszkaniowy musi być potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18 -
Właściciel domu jednorodzinnego powinien dostarczyć, rachunek za energię cieplną i wodę dostarczone do lokalu, opłaty za odbiór nieczystości stałych i płynnych -
Wniosek winien być: -
Wypełniony czytelnie -
Potwierdzony przez zarządcę lub administrację -
Adnotacje zarządcy o niezaleganiu z odpłatnością za czynsz oraz kiedy budynek został wybudowany (po roku 1945 lub przed końcem roku 1945) -
Aktualny numer konta bankowego zarządcy budynku, na który ma być przelany dodatek mieszkaniowy -
Rozbite składniki czynszu (aneks czynszu) Wnioskodawca (najemca) składa wniosek osobiście z dokumentem tożsamości.
Maksymalna powierzchnia uprawniająca do otrzymania dodatku mieszkaniowego Liczba osób | Maksymalna powierzchnia uprawniająca do otrzymania dodatku mieszkaniowego | 1 osoba | 45,5 m² | 2 osoby | 52 m² | 3 osoby | 58,5 m² | 4 osoby | 71,5 m² | 5 osób | 84,5 m² | 6 osób | 91 m² | Termin odpowiedzi Do 30 - dni
Jednostka prowadząca sprawę Inspektor ds spraw świadczeń pomocy społecznej i dodatków mieszkaniowych Katarzyna Błaszczak
Tryb odwoławczy: Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu Al. Niepodległości 16/18 w terminie 14 dni od dnia doręczenia. Odwołanie od decyzji wnosi się za pośrednictwem tutejszego urzędu.
|