Biuletyn Informacji  Publicznej
Artykuł
11.09.20 08:14
Informacja o narzędziach, jakimi obecnie dysponuje Burmistrz Miasta i Gminy Swarzędz, a które umożliwiają udzielenie ulg w spłacie należności wobec Gminy Swarzędz
Kategoria: Komunikaty Burmistrza

 

W związku z obecnym stanem epidemii i wprowadzanymi dla naszego bezpieczeństwa ograniczeniami zapewne wielu mieszkańców, a w szczególności przedsiębiorców w naszej Gminie, znalazło się lub w najbliższym czasie może znaleźć się w ciężkim położeniu. Mam tu na myśli przede wszystkim tych, którzy w związku z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu stanu epidemii, zostali zmuszeni do ograniczania w funkcjonowaniu w życiu zawodowym bądź prowadzonej działalności.

Jako Burmistrz Miasta i Gminy Swarzędz chciałbym w tym miejscu przypomnieć o narzędziach, jakimi obecnie dysponuję, a które umożliwiają udzielenie ulg w spłacie należności wobec Gminy Swarzędz. Jednocześnie zaznaczam, że uruchomienie kolejnych, mam nadzieję, że prostszych rozwiązań będzie możliwe dopiero po wprowadzeniu udogodnień przez rząd i Sejm RP.

 

 


Szczegółowych informacji udzielają:

  • w zakresie ulg podatkowych - pracownicy Wydziału Pomocy Publicznej i Windykacji,
    obecnie wyłącznie drogą telefoniczną 61 6512101 lub mailową windykacja@swarzedz.pl

  • w zakresie przedmiotowego zwolnienia - pracownicy Wydziału Podatków i Kontroli Podatkowej,
    obecnie wyłącznie drogą telefoniczną 61 6512305 lub e-mailową podatki.wymiar@swarzedz.pl.

Jednocześnie uprzejmie proszę o kierowanie wniosków drogą elektroniczną zarówno za pomocą ePUAP, bądź drogą mailową umig@swarzedz.pl. W przypadku braku możliwości złożenia wniosku tą drogą proszę o przesłanie drogą pocztową bądź złożenie do skrzynki podawczej w holu Urzędu.