28.01.19 10:39
W jaki sposób można zgłaszać nam interwencje ?
Kilka lat temu, przy okazji przeprowadzki do nowej siedziby zrobiliśmy porządek z numerami telefonów, które wcześniej były używanie jako "interwencyjne". A było ich niestety kilka.
Został utworzony nowy - kończący się ogólnopolskim numerem skróconym straży miejskich/gminnych czyli "986". Ponieważ dysponentem tego numeru jest "Orange", której nie opłaca się prowadzić linii telefonicznej do budynku dworca od naszego operatora telefonicznego otrzymaliśmy do dyspozycji podobny.
I dlatego od kilku lat jedynym telefonem interwencyjnym jest: 6510986
Numer ten jest automatycznie przekierowywany na telefon komórkowy wiec jest aktywny także pod nieobecność dyżurnego.
Wraz z wprowadzeniem w styczniu 2017 roku temu programu e-strażnik zyskali Państwo możliwości zgłaszania interwencji przez internet z urządzenia stacjonarnego lub mobilnego (Android).
1) Poprzez aplikację "Moja e-straż" do pobrania za darmo ze sklepu Google Play.
2) Za pośrednictwem strony www.swarzedz.pl - logo Straży Miejskiej w prawym górnym rogu witryny.
Zarówno aplikacja mobilna jak i formularz na stronie miejskiej umożliwiają wykonanie i dołączenie zdjęć oraz lokalizacji GPS do zgłaszanej interwencji.
Zgłoszona w ten sposób interwencja jest automatycznie zapisywana w systemie, otrzymuje swój IP i jest przekazywana dyżurnemu lub na terminale mobilne używane przez patrole.
Prosimy nie korzystać z atresu e-mail w przypadku zgłaszania interwencji, skrzynka mailowa jest obsługiwana w godzinach pracy UMiG.
|