Biuletyn Informacji  Publicznej
Artykuł_FAQ
28.01.19 10:39
W jaki sposób można zgłaszać nam interwencje ?

 

Kilka lat temu, przy okazji przeprowadzki do nowej siedziby zrobiliśmy porządek z numerami telefonów, które wcześniej były używanie jako "interwencyjne". A było ich niestety kilka.

Został utworzony nowy - kończący się ogólnopolskim numerem skróconym straży miejskich/gminnych czyli "986". Ponieważ dysponentem tego numeru jest "Orange", której nie opłaca się prowadzić linii telefonicznej do budynku dworca od naszego operatora telefonicznego otrzymaliśmy do dyspozycji podobny.

I dlatego od kilku lat jedynym telefonem interwencyjnym  jest:  6510986

Numer ten jest automatycznie przekierowywany na telefon komórkowy wiec jest aktywny także pod nieobecność dyżurnego.

Wraz z wprowadzeniem w styczniu 2017 roku temu programu e-strażnik zyskali Państwo możliwości zgłaszania interwencji przez internet z urządzenia stacjonarnego lub mobilnego (Android).

1) Poprzez aplikację "Moja e-straż" do pobrania za darmo ze sklepu Google Play.

2) Za pośrednictwem strony www.swarzedz.pl - logo Straży Miejskiej w prawym górnym rogu witryny.

Zarówno aplikacja mobilna jak i formularz na stronie miejskiej umożliwiają wykonanie i dołączenie zdjęć oraz lokalizacji GPS do zgłaszanej interwencji.

Zgłoszona w ten sposób interwencja jest automatycznie zapisywana w systemie, otrzymuje swój IP i jest przekazywana dyżurnemu lub na terminale mobilne używane przez patrole.

Prosimy nie korzystać z atresu e-mail w przypadku zgłaszania interwencji, skrzynka mailowa jest obsługiwana w godzinach pracy UMiG.